Jó és rossz pillanatok.

Posted: 2010. július 13. kedd in Uncategorized

Sziasztok jó rég óta nem blogoltam megin.
Több ok is volt pl.:Lustaság,Nem ráérés. nah itt az idő tudok mondani egy két dolgot szóval Nagoyn jól telik eddig a nyaram sőt mondhatnám eddig legjobban nyaraim közül de minden jó jár valami rosszal is.
Anti fitness club után Zalánékhoz indultunk házibuliba ami kegyetlen jóvolt medencézés zenélés bulizás.De ahogy házibulihoz híven nemtudom mióta divat a lopás szóval ahhoz ,hogy ellopjanak egy laptopot,aranyláncot pénzt és még nemtudom mit főleg ,hogy az én cuccomat övtáskástól kiszednek egy lezárt táskából ami elvolt dugva….Chhh felháborító.
Ennek ellenére télleg nagyon jól éreztem magam hiszen itt lépet komolyabb szintre egy kapcsolatom aminek nagyon örülök hisz már barátnőmnek szólithatok egy kedves lányt akit amúgyis nagyon szeretek de most :)<333333
KEvés az ien ember.
Szeretlek Kiflim ^^<33
NAh én Boldog vagyok nagyon legyetek ti is azok!
Nah ennyi volt a beszámolóm 🙂
Sziasztok <3333

Hozzászólás